مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-20سياسي

خبر خوب| اعلام آمادگی بیش از 4 میلیون ایرانی برای اعزام به غزه


این روزها غیرت دینی امت اسلامی به جوش آمده و همه چشم انتظار هستند که به یاری مردم مظلوم غزه بشتابند، حال در ایران اسلامی نیز بیش از چهار میلیون و 800 هزار نفر برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کرده اند.

- گروه خبر خوب: امروز 28 مهر ماه است، روزی که یکی از سرداران مشروطه به نام ستارخان در سال 1284 قمری در منطقه قراجه داغ (ارسباران) به دنیا آمد.

این بزرگ مرد تاریخ تشیع ایران که او را به سردار ملی انقلاب مشروطیت می شناسیم، نشان داد که یک ایرانی اصیل برای آب و خاکش جان می دهد، اما سرزمینش را دست بیگانه نمی سپارد.

او هر چند سردار ملی بود، اما هیچ گاه مبارزاتش را بدون مشورت از علمای اعلام و مراجع تقلید شروع نمی کرد، در واقع تقید او به مبانی دینی موج می زد، امری که رهبر انقلاب حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای هم بر آن صحه می گذارند و می فرمایند: قهرمانان نامدار تبریز توی جیبشان نامه ها و احکام علمای بزرگ را داشتند؛ به آن ها استناد می کردند، تصریح می کردند، امثال ستارخان و باقرخان؛ حالا غیر از علمای بزرگی که در این نهضت حضور داشتند.

حتی امثال این قهرمانان و رزمندگان دلاور آذربایجان تصریح می کردند که پیرو علمای دین و پیرو احکام مراجع تقلیدند؛ این آثار و اسناد مسلم باقیمانده از آن روز این را به ما می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| اعلام آمادگی بیش از 4 میلیون ایرانی برای اعزام به غزه

خبر خوب| اعلام آمادگی بیش از 4 میلیون ایرانی برای اعزام به غزه